17 septembrie, 2014

RAMASAG

Motto propriu, insusit si asumat: pariul cu tine insuti poate deveni ceva distractiv!

O decizie inteleapta este sa iti intreci propriile tinte.Sa pui pariu cu tine insuti, este o miscare inteligenta si presupune diversificarea atentiei prin suprapunerea efectului asupra cauzei.
Incerc sa fac un mic exercitiu de imaginatie, sa trec peste timp, prin viitor, sa imi inving temerile, limitele, sa trec peste mari si tari numai sa imi indeplinesc obiectivul.
Daca nu visezi macar, nu poti ajunge unde iti doresti.
Previzualizez o imagine a mea peste 10 ani, intr-un loc departe de Galati, intr-o galerie de arta, un fin critic de arta, la o rascruce de drumuri si interese, cu afacerea secolului.
Deja tinta a fost imaginata, mai ramane sa imi directionez energia inspre atingerea ei, fiindca chiar nu mi-as dori sa pierd pariul , fiindca astfel ar trebui sa ma intorc cu 30 de ani in urma si nu imi doresc asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...