30 octombrie, 2014

AL TREILEA PROGRAM IN LIMBAJUL C

Motto propriu, insusit si asumat: prea multa activitate diversificata strica!

Iata ca dupa exact 6 luni am reusit sa creez al treilea meu program in limbajul C.Cum al doilea, este aparent la fel ca cel de azi, o sa le expun pe amandoua mai jos, in ordine cronologica:

#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
 int main()
{
     int i;
     printf("Introduceti parola      \n");
     scanf("%d",&i);
    while(i<=10)
    printf("Parola corecta\n");
    return 0;
}



#include "stdio.h"
#include "stdlib.h"
void citeste(int a);
void main(void)
{
int a;
citeste(a);
getch();
}
void citeste(int a)
{
     printf("Introduceti parola:     \n");
     scanf("%d",&a);
     if (a==10)
     printf("parola corecta");
     else
     printf("parola gresita");
     return 0;
}

Noutatea vine din faptul ca am reusit acelasi program sa il fac din doua functii, una principala si una secundara.E ca si cum ai trece la alt nivel.Aceeasi solutie, dar etapizata diferit ca solutie, idee de ansamblu.
In ultimul timp, m-au preocupat cam multe lucruri si asta a facut sa treaca 6 luni, fara sa mai fac nimic, printre publicistica, tai chi, yoga, teoria campului electromagnetic, limba engleza, am reluat din nou programarea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...