22 octombrie, 2014

MESAJ SUBURBAN

Motto propriu, insusit si asumat: discutiile despre politica, au atins un nivel de mesaj suburban!

Imi este foarte clar ca trusturile media apartin unor oameni care au influenta in lumea politica.Asa ca fiecare televiziune transmite un mesaj mai mult sau mai putin transparent.Ce ma deranjeaza, este ca pe masura ce se aproprie termenul alegerilor, dispar mesajele profesioniste, etice la limita bunului simt, apar mesaje suburbane cu caracter josnic.
Am auzit in ultimele 30 de zile, atatea informatii, cat nu pot eu colecta, numai zic ca imi este imposibil sa depistez uneori adevarul de neadevar.
Acum imi este foarte clar, ca sa ajungi in varf, ai nevoie de foarte multa manipulare, un context fericit, un grup de adeziune si de ce nu, de carisma.Nu este mai putin adevarat, ca intri in noroi tot si nimeni nu te mai scoate de acolo, daca nu ajungi in varf.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...