10 octombrie, 2014

VOLUNTARIAT

Motto propriu, insusit si asumat: munca gratuita in folosul comunitatii, o legenda despre supunere, dragoste fata de tara si bun simt!

In anii 1930 cine facea o fapta buna, era considerat un bun strajer, un stalp al societatii si era considerata o actiune normala conforma cu vremurile.
In anii 1980 erai obligat sa faci voluntariat, pentru o viitoare societate multilateral dezvoltata, era considerata o munca fortata, impusa.
In anii 2014 daca faci o fapta buna sau voluntariat din proprie initiativa, este o actiune perceputa ca naivitate.
As face voluntariat in anumite conditii, fara sa imi pese ce zice lumea:
  • am un hobby si il dedic si societatii;
  • voluntariatul devine un trend al vremii;
  • orice fapta buna comisa, aduce un plus de valoare comunitatii in care imi desfasor activitatea profesionala;
Imi dau seama ca avem nevoie de repere morale, care sa duca mai departe ideea ca societatea noastra mai are o sansa de supravetuire intr-o jungla impusa de propriile noastre prejudecati si jumatati de valoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...