13 noiembrie, 2014

COMPASIUNE

Motto propriu, insusit si asumat: compasiunea inlatura ignoranta si implicit boala!

De obicei ne imbolnavim, nu atunci cand nu exista un echilibru intre fizic si psihic, ci doar atunci cand sperantele noastre depasesc cu mult puterea noastra de exprimare.
Ca sa poti sa ajungi sa mergi pe drumul cel bun, trebuie sa faci mereu exercitii si nu usoare.
Putem identifica un tip de exercitiu benefic pentru echilibru si putinta:
''Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.
Sunt relaxat si increzator in fortele mele.
Am potential nelimitat.
Am compasiune pentru toata lumea.
Imi iert trecutul.
Imi doresc sa fiu fericit.''
Desi pare simplu, acest lucru nu se intimpla exact peste noapte, poate sa dureze un an de zile pana sa simti ca crezi si tu aceste lucruri.
Mereu ne dorim ca lucrurile sa se intimple peste noapte, dar uitam ca suntem oameni, ca avem defecte direct proportional cu sperantele noastre de a trai la limita decentei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...