16 noiembrie, 2014

CULTURA

Motto propriu, insusit si asumat: cultura este sufletul nostru, fara acest domeniu suntem mai goi pe interior!

Imi place sa public articole, deci sunt publicist.
Imi place sa compun poezii, deci sunt si poet.
Imi place sa vizionez cat mai multe picturi si sculpturi deoarece exista o interdependenta liniara intre poezie, pictura si sculptura, deoarece:
  • sculptura este o poezie despre pictura;
  • pictura este o poezie muta;
  • poezia este o pictura rostita;
  • Fara sa fac aceste lucruri care ma pasioneaza, sufletul meu ar fi mai trist, emotiile si grijile m-ar coplesi si nu as mai putea fi persoana de azi, increzatoare si optimista.
    Aprofundez domeniile artei, dar nu fiindca doresc sa devin critic de arta sau istoric de arta, ci fiindca doresc sa duc o viata echilibrata si sa ca regula de viata sa respect in totalitate un citat care azi ma defineste si cu care ma identific:''Îmi privesc chipul şi îmi cântăresc sănătatea. Amândouă poartă semnele grijilor, ale ambiţiilor şi remuşcărilor care contorsionează fizionomia fiecăruia din noi. Iată de ce ar trebui să iubim arta. Ea procură acelora care vor să-şi echilibreze viaţa, calmul, împlinirea morală şi chiar sănătatea''

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

     Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...