21 noiembrie, 2014

PLOAIA

Motto propriu, insusit si asumat: afara ploua, dar in sufletul meu e lumina si caldura!

In ultima vreme, aud tot mai multa lume, care este influentata de ploaie, de umiditate mare, de frig.Pe unii ii doare capul, altii simt un disconfort, altii au dureri de oase.Oare chiar asa o fi?
In ultimii zece ani m-am autoeducat, sa nu cred in deochi, in schimbari de vreme care mi-ar produce orice disconfort, in schimbarea locului de odihna, a locului de munca.Sa accepti tot ce vine in viata ta, este un act de inteligenta.Sa accepti si sa absorbi pozitiv orice emotie vine spre viata ta, este un act de intelepciune.
Azi afara ploua, dar in inima mea e multa lumina si caldura, fiindca asa vreau eu.Ce rost ar avea sa imi fac griji ca ploaia imi strica planurile, atat timp, daca privesti partea buna a ploii si simti compasiune fata de semenii tai, poti lua partea plina a paharului si sa te gandesti, ca anul viitor or sa fie recolte bogate si poate va creste si natalitatea, daca ploua asa multe zile la rand!
Atunci cand te bucuri pentru aproapele tau, nu poti sa simti decat o adaptare a unui spirit la mediul in care iti desfasori activitatile zilnice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...