18 noiembrie, 2014

POEZIE - NASCUT INVINGATOR

Motto propriu, insusit si asumat: viata cu bune si rele trebuie acceptata asa cum e!

Inca din frageda pruncie,
Boala m-a rapus la temelie,
Mi-a ranit copilaria,
Farmecul  si veselia.

 Timpul a trecut incet si greu,
Am invatat sa zambesc din nou,
Desi viata mea era doar gri,
Am inceput  prin culori vii.

 Azi prezentul e zburdalnic,
Totul e frumos si tainic,
Nici o urma de durere,
Nici o lacrima pe gene.

 Sunetul  e o culoare,
Ecoul  e un curcubeu,
In aceasta lume vie,
Sunt  invingator mereu.

Azi am creat aceasta poezie, pe melodia lui Lara Fabian - Mama maya.Ascultand melodia, o parte din trecutul meu a iesit la iveala, desi artistii in genere impodobesc un brad doar prin metafore si adauga plastic ceva in plus, un sambure de adevar exista mereu.Este o poezie care imi place, ma identific cu o parte din ea si pot spune cu mana pe inima, ca suferinta te poate face un om mai bun sau mai rau, depinde strict de tine!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...