14 aprilie, 2015

COPILUL LUMII

Motto propriu, insusit si asumat: sunt un copil al lumii, autodidact si originar din original!

Jocuri de cuvinte, cuvinte incrucisate, substraturi de metafore si epitete inlantuite indirect de sursa, sunt apoteoza vietii mele.
Ma joc de mic copil, chiar si acum dupa zeci de ani de cautari, ma joc cand vreau, unde vreau eu.
Sunt un copil matur, un copil al lumii postmoderniste.
Imi insusesc invataturile desprinse prin deprinderi si imi asum pronosticurile, statisticile, dar mai presus de toate, accept lumea asa cum e!
Copilul lumii, este copilul care migreaza virtual peste granite si interactioneaza social, cultural, dar mai ales emotional cu oameni diferiti, dar atat de preocupati de aceleasi pasiuni.
Copilul lumii, este avatarul, cel care desparte lumea in doua si indica o noua directie de manifestare augmentata a subconstientului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...