26 aprilie, 2015

FRUSTRAREA

Motto propriu, insusit si asumat: suma emotiilor negative egal frustrare!

Echilibrul interior il ai, dupa multe exercitii, dupa multa munca, ani de zile!
Eliminarea emotiilor negative te poate apropria de aceasta tinta!
Atunci cand nu poti elimina complet emotiile negative, creste compasiunea din sufletul tau!
Incearca sa elimini definitiv din viata ta, indiferenta, rutina si viciile!
Incerc sa elimin frustarea din viata mea, zi de zi, muncesc sa fiu mai bun, mai umil, mai modest, sa am compasiune, sa vad fiecare zi ca pe un nou inceput, mai colorat, asa cum imi doresc eu!
Am rabdare, imi cresc compasiunea si incerc sa trec peste niste etape, pe care trebuie neaparat sa le faci, dar nu pentru mine fac acest lucru, ci pentru ai ajuta mai repede si pe altii, la randul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...