19 iulie, 2015

GESTALT

Motto propriu, insusit si asumat: imi place sa citesc tehnici noi de psihoterapie, dar o prefer pe cea realizata de mine!

Psihoterapia Gestalt este un tip de terapie axat pe constientizarea si integrarea gandirii, a sentimentelor si a comportamentului din prezent - aici si acum. Este o forma de psihoterapie existentiala si experientiala ce pune accent pe alegerea si responsabilitatea personala. Potrivit viziunii nedeterministe, fiinta umana este vazuta ca avand capacitatea de a-si da seama cum influentele din trecut genereaza probleme in prezent.

„Îmbătrânim atunci când dăm prioritate cunoscutului asupra necunoscutului”. Rămânând ataşat obiceiurilor tale, îţi faci viaţa monotonă şi te plictiseşti, iar plictiseala ucide viaţa.
Când am început să mă privesc în interior, să mă accept aşa cum sunt, să mă apreciez şi să mă iubesc, am trecut la alt nivel existential.

Iubesc prezentul si farmecul vietii.Accept lucrurile asa cum sunt, cum vin si astfel ma simt o persoana mai libera, mai buna, mai iubitoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...