22 iulie, 2015

PUNTE PESTE TIMP

Motto propriu, insusit si asumat: timpul un reper deformat al constiintei!

Azi s-a intimplat evenimentul denumit plastic de mine, punte peste timp.Acum 31 de ani, aveam o invatatoare, care desi a avut generatii peste generatii, se pare ca pe mine m-a remarcat cumva, fiindca mi-a atras atentia ca e posibil sa fiu fostul ei elev!
Este evident, ca eu numai sunt pionierul de ieri si nici fosta mea invatatoare numai este pionul principal din "Cantarea Romaniei".
Punte peste timp, este evenimentul care imi reaminteste ca viata merge inainte, ca am facut alegerile corecte si ca nostalgia timpurilor trecute nu este pentru mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...