13 august, 2015

EXAMENUL MATURITATII

Motto propriu, insusit si asumat: accepta si iarta, dictonul eliberarii!

Ajungem la un punct, in care simtim ca trebuie sa ne dam examenul maturitatii.
Avem optiuni de ales, dar trebuie sa le nimerim pe cele bune.
Examenul maturitatii inseamna, sa alegi intre excesul de andrenalina si superficialitatea principiilor rigide care ne ingradesc si limiteaza dorinta de a simti ca traim.
Sa fac ceea ce imi place, e dictonul majoritar sau accepta si iarta e dictonul minoritar care iese invingator.Trebuie sa privesc atent in interiorul meu sa vad acea urma de viata care imi mijloceste prospetimea spiritului!
Fiecare zi este o poarta catre soare!Sa aleg culorile cu care sa jonglez printre farmecul vietii mi se pare cel mai greu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...