27 septembrie, 2015

CUM GANDESTE UN HACKER

Motto propriu, insusit si asumat: litere-cifre respectiv intrari-iesiri binare, este universul unui hacker!

Ma gandeam intr-o zi cat de inteligenti sunt hackerii si cum gandesc ei.Cred ca sunt la fel de inteligenti ca si noi, dar au o aptitudine intr-un domeniu in care exceleaza si doar atat.
Daca maine as vrea sa devin hacker, as parcurge urmatoarele etape:
  • mi-as cumpara doua calculatoare;
  • mi-as face o retea, in care unul dintre calculatoare va fi server;
  • mi-as cumpara o imprimanta;
As cauta forumuri, in care sa gasesc programe gata realizate.As invata programare, sa-mi fac propriile programe.
De obicei hackerii cauta o vulnerabilitate a unui sistem pentru a intra acolo.Indiferent ca este o parola formata din litere-cifre sau intrari-iesiri care reprezinta portitile sistemului de operare, ei gandesc diferit fata de noi.
Imi amintesc ca in facultate am invatat disciplina teoria sistemelor automate, in care orice sistem automat are intrari si iesiri.Trebuie cautate intrarile si iesirile cu care poti intra intr-un sistem securizat.
Indiferent ca incerci sa accesezi tastatura, dvd-r, usb, cititorul de carduri, imprimanta, faxul, hdmi, intr-un final o sa gasesti o portita sa intri unde iti doresti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...