30 septembrie, 2015

PRAG DE AVARIE

Motto propriu, insusit si asumat: pentru a putea evolua trebuie sa iesi din starea de confort!

Imi doresc sa realizez multe in aceasta viata, dar pot mai mult de atat?
Fiecaruia dintre noi, inca din copilarie, ni se inoculeaza ideea ca putem face orice, oricand...problema este ca in timp, ne dam seama, ca lucrurile nu stau chiar asa, fiindca atunci cand esuezi ca si copil, raspunsul prompt este ca acum esti mic, dar mai tarziu vei reusi cu siguranta prin exercitii.
Toti ne dorim sa ne depasim conditia, sa fim olimpici, sa fim cei mai buni, dar acestia care reusesc sunt atat de putini, ca abia ii poti numara prin cifre.
Pragul de avarie pentru mine, este acea senzatie de neputinta, peste care ai perceptia subiectiva ca nu poti trece peste acel nivel.Ce motivatie, ce tehnica poate sa-mi ofere sansa sa cred cu toata taria spiritului meu, ca orice obstacol e doar o bariera virtuala mentala, ce poate fi depasita.
Azi eul meu spune ca merita sa lupt pana la ultima speranta pentru a reusi, dar maine, oare nu voi fi ispitit de ego-ul meu ca re spune ca statistic lucrurile evolueaza de la mai bine, la mai rau, intr-un sens direct!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...