10 noiembrie, 2015

CLOVNUL

Motto propriu, insusit si asumat: evenimente pur intimplatoare, determina imaginea din oglinda!

Azi ascultam melodia lui Emeli Sande - Clown si am fost curios sa traduc versurile si m-am regasit sub alta forma, dar in acelasi contrast studiat.
Toti ne uitam la televizor si avem senzatia ca toti care apar la tv sunt niste clovni, dar nu si noi.Pana la urma cine sunt clovnii, cei de dupa sticla sau cei din fata lui?
Viata noastra este raspunsul la imagini, sunete, care contopite produc prezentul.Cine ne ofera acesti stimuli exteriori, cei din jurul nostru, cine ne ofera stimulii interiori, insumarea stimulilor exteriori.
Teoriile simple, pot da raspunsuri care sa te uimeasca.
Conform logicii de mai sus, pot spune ca daca imi doresc o viata colorata, este suficient sa imprastii zilnic o doza de culoare, in sunete, in imagini, in constiinta celor din jurul meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...