20 noiembrie, 2015

MUZICA-SPORT-ARTA

Motto propriu, insusit si asumat: un amalgam de activitati sincronizate unitar, redau armonia unui suflet stabil!

Anii trec peste noi si ii acceptam cu atitudine, dar mai presus de toate acestea, acumulam experienta si imbatranim frumos.
Mi-as dori sa ajung la un echilibru stabil in viata mea, in care incrancenarea, invidia, mandria etc. sa fie apuse intr-o cutie a uitarii.
Muzica de orice gen, dar care se armonizeaza cu lungimea mea de unda, imi asigura reparatiile sinapselor, atat de incercate de incertitudine si noutati zilnice, ce suprima un subconstient atins de limita pragului de informatii ce poti fi absorbite in siguranta.
Arta, indiferent ce este, pictura, sculptura imi asigura o extensie a frumosului in spiritul meu ratacit.
Sportul imi asigura o minte calma, ordonata si activa.
Cele trei activitati, dau ca rezultat in final, un model de educatie la cel mai inalt nivel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...