12 noiembrie, 2016

CETAVICH 1

Motto propriu, insusit si asumat: amprentele karmei ne influenteaza destinul!

Atunci cand scriu, sunt tot ceea ce imi doresc eu sa fiu, acolo unde as vrea sa fiu.Sunt o explozie de culoare, de sunete, de asperitati, singularitati ce depasesc barierele perceptiei umane.
Sunt un ecou printre unde electromagnetice cautand infinitul, acel lucru care este in acelasi timp incolor, insipid si inodor si care creeaza curcubeul intr-un sistem dual, apriori gandurilor noastre.
Atunci cand scriu, nu am limite, nu am repere, nu am fobii, sunt doar eu si universul...indiferent de forma lui, impreuna formam o matrice a inceputului si sfarsitului deopotriva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...