15 ianuarie, 2017

ABURII REVERIEI

REVERÍE, reverii, s. f. Stare sufletească a celui furat de imaginație, de amintiri, de visuri, de gînduri;

Azi sunt pierdut prin amintiri, prin imagini in plin contrast cu barierele psihologice ce ne apar zilnic in  minte.
Societatea de azi ne ridica niste standarde inalte pentru a putea fericiti.Undeva cineva are mai mult, indiferent ce anume!
Stiu deja ca nu am nevoie de foarte multi bani pentru a putea fi fericit.Ca fericirea o gasesc in interiorul meu si nu in exteriorul meu.Si daca eu sunt fericit, pot sa-i fac si pe cei aproape mie fericiti.
Iubirea si compasiunea in ultima instanta ne adauga in sertarele sfintite ale babilonului modern.
Imi doresc cu toata ardoarea fiintei mele sa fiu fericit si stiu ca sunt foarte aproape de aceasta perspectiva ideala.
Azi, pe faleza, cu ochii inchisi indreptati spre soare, inconjurat de o lumina portocalie, fara ganduri, fara griji, ma simteam liber, simteam ca plutesc, ca visez o mica parte din aburii reveriei...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...