08 ianuarie, 2017

POEZIE - IN CAUTAREA FERICIRII

Toata viata cautam fericirea si in final descoperim ca putem trai si cu ea si fara ea.


       Atunci cănd căutam fericirea am pierdut cheile,
       dar am găsit libertate, vise şi speranţă.
       Pe drum am pierdut două continente,
       două răuri, doar ca să privesc marea cu cocori,
       într-o singurătate înfricoşătoare, absurdă!


       Atunci cănd am găsit fericirea am pierdut emoţiile,
       am pierdut clipoceala lacrimilor din vene
        ce foşnesc fluturii din stomac...
        Adio libertate, vise şi speranţă,
        adio răuri, continente, mare cu cocorii
        răman cu tine scut de soare
        privesc cu tine raze ce mă înconjoară
        într-o platonică idilă, amăgitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...