23 februarie, 2017

PAMFLET DEDICAT COBAILOR

La periferia oraşului primăvara apa e la raţie,
luni: primesc poţiunea pentru dragoste
marţi: mă îmbăt de fericire
miercuri:  primesc porţia pentru ură
vineri:  uşa mea e sigilată de proprietar
(joi:  nu am mai plătit chiria pe ultimele şase luni)
duminică:  îmi cumpăr o rulotă din banii de şpagă
(sămbătă:  am primit şpagă pentru apa furată).

La periferia oraşului vara locuim în saună,
luni:  primesc ultimul salariu
marţi:  primesc cererea de divorţ
miercuri:  tot în saună (rulotă) îmi duc traiul
joi: joc la loto
vineri:  mă îmbat de tristeţe
sîmbătă:  constat că viaţa e dură
duminică:  primesc testamentul.

La periferia oraşului
viaţa este o junglă
iar noi tot cobai rămănem
indiferent de anotimp.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...