20 mai, 2017

40+

Sunt un produs 100% al experientelor mele anterioare.Nimic nu e la voia intimplarii, nici un context favorabil sau nu, nu ma poate face sa fiu altfel decat ce am invatat in fiecare zi, din interactiunea mea cu oglinzile cu care m-am intersectat.
Peste 40 de ani, consideri ca anii sunt doar cifre, ca sufletul ti-e tanar, ca poti fi ca la 25 de ani, dar uiti ca esti incorsetat de tabieturi si ticuri, care iti ascund adevarata exprimare care o poti avea azi.
40+ este un adevar, la o rascruce de drumuri, in care fiecare statie din calatoria ta, poate fi ultima oportunitate in cautarea serendipitatii, a fericirii, a echilibrului interior!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...