08 mai, 2017

EXPOZITIE RETROSPECTIVA A EVOLUTIEI OMULUI CAMELEON (2010-2017)


Îmi privesc chipul şi îmi cântăresc sănătatea. Amândouă poartă semnele grijilor, ale ambiţiilor şi remuşcărilor care contorsionează fizionomia fiecăruia din noi ( prima forma de adevar).



Imi privesc sufletul si imi numar cicatricile, toate in numar de sapte, toate patate de pacate.Mandria, invidia, mania, lacomia etc ele pot fi anulate de compasiune si umilinta ( adevarul partitionat).



Incerc sa nu fiu ignorant ( sa stiu ca nu stiu ) si sa am o gandire pozitiva ( o dorinta pozitiva, o credinta pozitiva si o asteptare pozitiva).



Acest lucru este valabil doar azi, fiindca maine rasare un nou eu interior, care infloreste spre infinit, cu noi abordari despre trendul contemporan ( procentul de fals dintr-un adevar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...