13 august, 2017

STATUS URBAN

Ma uit in jurul meu, totul pare nefiresc de comun.Nici nu pot sa imi dau seama, de unde incepe si unde se termina raul in forma lui pura.Ma uit prin multime, atatea masti, simt ca ma confund cu cromatica emotiilor induse de masti.
Nu am vrut, dar a trebuie sa ma intregrez, sa ma adaptez unui mediu neconventional karmei mele.
Ma simt ca un soarece intr-un labirint al gandurilor, temerilor, iluziilor.
Ma luminez, sunt doar un clovn, care mazgalesc zambete la kilogram.
Imi scot sentimentele la licitatie. Cine mai cumpara sentimente reci vara?

Postat de zbor bisect pe portativ###

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...