08 septembrie, 2017

AZI IMI DORESC UN TATUAJ, DAR MAINE...

Parca mi-ar place sa imi fac un tatuaj, dar am niste intrebari de bun simt!
1. Sa fie la vedere sau ascuns?
2. Ma face acest tatuaj mai fericit?
3. E o extensie a emotiei mele sau a mandriei mele?

Mereu ma intreb, de ce sa imi fac un tatuaj pe care sa il vad doar eu?
Stiu sigur ca un tatuaj nu m-ar face fericit.
Un tatuaj ar fi o extensie a mandriei mele, care numai exista demult in constiinta mea.

Un tatuaj pentru mine, in cel mai rau caz ar umple un gol din suflet si atat.
Sunt multumit cum sunt, numai am nevoie de floricele care sa imbrace un ambalaj bine intretinut deja.
Suntem fiinte care ne emotionam si ne exprimam diferit in functie de context, de educatie, religie, vise...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...