17 iunie, 2018

DRUMUL CATRE FERICIRE

Omul este autorul propriului destin sau, cu alte cuvinte, omul are sanatatea, succesul si fericirea pe care le merita.
Dr. Victor Pauchet

Viata mea inca din anii timpurii a inceput cu un succes, realizat inconstient, un vis, o evolutie naturala, care nu a depins de rezultatul mostenirii ancestrale, al gandurilor si actiunilor anterioare.
Uneori un succes rasunator, urmat de un esec, te poate trimite zeci de ani in urma...
Celelante succese repurtate in timp, au fost cladite de pe fundatia multor esecuri.Doar ca nu am mai reusit sa ma bucur de ele, din cauza esecurilor anterioare.
Azi, imi dau seama, ca merit sa las trecutul in urma, sa ma bucur de viata si de ce imi rezerva viitorul, sa imi asum actiunile si sa muncesc dansand intr-un ritm propriu, natural, aproape de invataturile pline de bun simt ale celor botezati de Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...