07 iunie, 2018

SCLIPICI DE PERIFERIE

Citeam deunazi ca printul Charles a mers in Romania sa studieze broastele albastre.Ma gandeam ca eu toata viata mea am studiat broastele verzi.Ma opreste cineva sa nu le studiez pe cele albastre?
Sa conteze asa mult arborele genealogic care iti amprenteaza educatia!!!
Printul Duda atunci cand a cunoscut-o pe printesa Margareta, a observat la ea ceva diferit, plina de gratie si de o distinctie rar intilnita.Bineinteles ca amprenta regala contrasta atat de puternic cu societatea, incat ca evident nu trecea neobservata.
Oare numai cei cu sange regal, au voie sa se simta ca in povestile nemuritoare?
Iar, restul oamenilor, chiar daca au gratie si originalitate in amprenta lor, societatea sa nu resimta fata de ei decat, doar sclipici de periferie!
Eu cred ca perceptia si echilibru fac diferenta intr-o societate postmodernista dominata de perfectiune.Putem fi cum dorim, putem sa ne simtim cum vrem, atat timp cat privim totul dintr-o perspectiva a blandetii si curiozitatii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...