18 august, 2018

RENASTEREA

Azi...omul cu masca (cameleonul) devine omul fara masca!

Promit sa ma schimb.Trecutul a fost o lectie de viata, dar azi nu ma mai simt legat cu nimic de trecut.
Sunt destul de intelept sa renasc si sa-mi amprentez fiecare celula din corpul meu cu noua regula:
am grija ca tot ceea ce gandesc, vorbesc si fac sa fie acelasi lucru - intotdeauna...
Stiu ca nimeni nu stie nimic despre adevar...adevarul e dreptatea, iubirea si compasiunea fata de tot ce exista in univers.
Natura isi urmeaza cursul intr-un mod sincer si corect, asa trebuie sa fim si noi.
Dumnezeu exista cate putin in fiecare dintre noi si in fiecare punct din univers.Suntem legati prin emotii, energii si ganduri de aceeasi realitate in care coexistam.
Atunci cand construim din nimic ceva pentru altcineva intr-un mod altruist, doar pentru ca sa-l ajutam, inseamna ca am atins apogeul desavarsirii umane...practic ramanem contopiti in propria renastere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...