02 mai, 2019

ZBOR BISECT PE PORTATIV - la infinit!

Zbor unde vreau, sunt liber sa imi dezvolt emotiile diluate de fluturi versatili!

Azi pana si gheata arde in lampioane multicolore, alaturi de triluri de pasarele, de balonase de sapun.
Refuz sa revin iar si iar, in cotidianul anost, sa fiu mereu pe fuga, cu saci plin de griji, cu fantome ale trecutului care mi se alatura zilnic, in acelasi scenariu de prost gust.
Maine acelasi decor, aceleasi zambete decorate la kilogram.Poate o rugaciune catre Univers, imi poate reda speranta, emotia cea dintai:
  • tu - eter depersonalizat, fara nume, fara forma, fara continut, da-mi matricea bunului simt, da-mi jocul bucuriei, fii reper in noua ordine a gandurilor translucide!
Zbor unde vreau, oriunde imi doresc, pot si vreau sa imi schimb trecutul, prezentul si viitorul, intr-o bucla a luminii, a soaptelor ingerilor, a stropilor de roua diluati de fluturi versatili.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...