17 iulie, 2019

PUNCTUL ZERO

Motto propriu, insusit si asumat: intotdeauna exista un moment de cotitura, care naste energii!

Exista momente in viata noastra, cand simtim ca avem nevoie de altceva si cautam raspunsuri, optiuni, dintr-o diversitate de teorii, sfaturi, experimente.Poate am nevoie de mai multa andrenalina, de mai mult timp liber, de un motiv si un scop sa evoluez asa cum imi doresc.
Intotdeauna exista un punct zero, din care iti dai un restart la viata personala, la cariera si din care simti ca trebuie sa alegi.
Azi incerc sa spun stop frustarilor din viata mea, incerc sa imi dimensionez fericirea in functie de parametri imanenti construiti de mine in timp ca si repere de bun simt.
Pana la urma, cel mai mult conteaza ce energii hranesti, pe cele pozitive sau pe cele negative...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...