16 august, 2019

SCLIPICI DUPA PERDELE

In fiecare zi, orice rasarit are si un apus.Dupa apus apare sclipici dupa perdele, acea numita intimitate care face diferenta intre barfa si curiozitate.Aproape 95% din populatie isi spala rufele in familie, e un act intretinut din batrani si sustinut cu tarie de fiecare om normal la cap.
Trece timpul si numai pot da repere actiunilor mele, nu stiu care ma reprezinta si care sunt de fapt un motto al constiintei mele  introdus prin tipare colective.
Imi doresc sa fiu imperfect, liber si fericit, dar mai presus de toate imi doresc sa traiesc asa cum simt, fara ce am citit, ce am auzit ca e bine, fiindca in definitiv când apune soarele, raman doar eu si gandurile mele in intimitatea mea, ramane sclipici dupa perdele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...