10 martie, 2019

EFERVERESCENTA MONADA

Motto propriu, insusit si asumat: doar timpul echilibreaza umorile!

Cel mai mare secret, este accesarea dupa bunul plac, a starii de transa, care iti ofera posibilitatea sa rezolvi ori problema din aceasta lume.
Citeam deunazi un text, care ar putea descifra acest secret:  "M-am agatat de ultimul lucru care imi mai ramasese: senzatia aerului care-mi patrundea in corp la fiecare respiratie. Agatandu-ma de fiecare respiratie ca si cum ar fi fost ultima, mi-am conectat fiinta, pana in cel mai adanc ungher al sau, cu vointa de a trai. Aceasta forta interioara parea sa ma puna in legatura cu tot ceea ce, in jurul meu, avea viata: copacul de-afara, frunzisul, rasetele copiilor care veneau de pe coridor, uneori chiar licarirea stelelor care se vedeau dupa caderea noptii. Traiam un straniu sentiment de liniste interioara, de pace. Eram impacata cu ideea ca viata, care imi alerga inca prin corp, va continua sa existe in aceasta lume, orice s-ar intampla cu corpul meu".
In viata in momentele dificile, in care nu avem solutii de rezolvare a problemelor, iese la suprafata spiritul, atitudinea, iubirea fata de semeni, fata de mediul inconjurator, devii contopit cu universul si cu eferverescenta monada a timpului contemporan!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...