01 februarie, 2021

UNICITATEA VERSUS SINCRONICITATEA

 Dupa peste 10 ani de blog, timp in care am cautat unicitatea, am descoperit sincronicitatea.

Daca in "radacina" oricarui comportament al gandirii nu gasim 'unicitatea ", atunci ratacim aleatoriu pe o cale gresita, dar daca totusi descoperim sincronicitatea in drumul nostru, mai avem o sansa.

Acum mult timp in urma, cautam o ordine in care sa ma regasesc intre sanatate, familie si bani si eram ferm convins ca sanatatea este panaceul oricarui suflet linistit, dar m-am inselat.

Azi aflu ca intre iubire, speranta si sanatate, iubirea este primara, speranta si sanatatea fiind extensii intrepatrunse ale iubirii.Tot asa si sanatatea si banii sunt extensii ale familiei.

Aparent aceleasi cuvinte, dau aceeasi ordine in univers, in sufletul meu, in matrix!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...