04 septembrie, 2021

JOCUL SERENDIPITATII

 Observarea mintii ne permite sa ne decuplam de pe pilotul automat al comportamentelor  si al raspunsurilor noastre reflexe adanc inradacinate si ne scapa  din capcanele emotionale reactive in care avem cu totii tendinta de a ne lasa prinsi la infinit, fiidca in definitiv toata lumea stie ca in 90% din cazuri in viata de zi cu zi suntem pe pilot automat si rezolvam activitati banale specifice supravetuirii.

Jocul serendipitatii presupune decuplarea pilotului automat, practic mintea numai are acces la nici un tipar din trecut.In acest mod imi voi rescrie toate hartile neuronale de care am nevoie pentru a fi fericit.

Jocul serendipitatii va fi o calatorie augmentata in viitorul meu, in care am nevoie doar de un zar si putin noroc, ca calatoria mea sa fie una de bun augur cu final fericit.

Dar nu e suficient un simplu zar, este nevoie de putin mai mult, de mai multe zaruri special, facut personalizat dupa chipul si asemanarea noastra, in cazul meu ca cel de mai jos.

Avem patru zaruri si in fiecare zi, avem o poveste in care fiecare zar ne permite sa accesam o emotie, un gand, un vis si o tinta, fara sa stim deja care este aceea,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...