17 iunie, 2022

RELEVATIE


Uneori adevarul este atat de aproape, doar noi nu vrem sa acceptam acest lucru.Atat timp cat exista o motivatie, un vis pe care urmeaza sa il materializam, indifferent de mediu, context,nuante, sufletul doboara corpul in campul astral si supravetuieste pana la atingerea obiectivului.Ce se intimpla dupa, nici nu mai conteaza!

În ciuda torturii şi a încercării ruşilor de a le spăla creierele, Oleksei şi Ivan au rezistat. Au reuşit asta şi datorită unor exerciţii de imaginaţie.

„Îmi amintesc că Oleksei a vorbit despre vizitarea Parisului. Am închis ochii și m-am imaginat acolo. Apoi mi-am promis că, dacă voi supraviețui captivității, voi merge cu siguranță la Paris. Asta mi-a distras atenția de la durere”, mărturiseşte Pepeliaşko.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...