05 septembrie, 2023

LIBERTATE

 Îmi aminteam viața de școlar, cînd libertatea nu-mi era măsurată. DEMETRESCU

Azi incerc sa-mi creez un sentiment de libertate, in interiorul unui gand pozitiv, vesel, deschis spre nou si incerc sa evadez din labirintul gandurilor artificiale create de minte.

Pana la urma ce e libertatea?

Libertatea e posibilitatea de a actiona dupa propria vointa sau dorinta.

Citind propozitia de mai sus, imi dau seama cu adevarat cu libertatea exista doar in interiorul nostru, fiindca exteriorul oricat de colorat ar fi, impune restrictii, iluzii, care prind radacini si ne domina, astfel incat sa ne ne dorim libertatea din interior!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...