01 ianuarie, 2024

50+ Cetavich

 In fiecare an simt ca sunt o noua versiune a mea.Cat de buna, nu pot spune acest lucru, in definitiv totul e relativ.

Atat timp ca sunt in pace, linistit si gandurile mele nu fluctueaza, atunci si energia mea este una ok si pot merge cu incredere mai departe, simtind ca sunt pe drumul cel bun.

Ce imi doresc de la anul 2024, sa am mai multa credinta, mai mult curaj, in definitiv nu vom fi pregatiti niciodata pentru necunoscut, dar odata si odata trebuie plonjam si sa verificam ce mai avem de invatat, astfel incat sa putem fi cea mai buna versiune a noastra.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...