17 martie, 2011

Fukushima - fictiune sau realitate

Am vazut multe filme la viata mea, gen SF mai mult si ma minunam, ce imaginatie bogata au oamenii.Nu-mi imaginam niciodata ca realitatea, poate intrece orice film.
Daca ar fi sa leg evenimentele, as spune ca: apropierea lunii de pamant, a produs cutremurul de 9 grade, care la randul lui a produs un tsunami urias, care a pus in dificultate o centrala nucleara si ...la aceasta data inca nu stim consecintele pe termen lung sau scurt.
Mi se pare un vis urat, mult mai urat decat criza economica.Sunt probabil la 9.000 de km de Japonia si posibilele radiatii m-ar afecta mai putin, mai ales ca am devenit imuni de la Cernobal, dar nu pot sa nu gandesc ca mai devreme sau mai tarziu, asta ne va afecta pe toti, intr-un tarziu.
Inca am ramas cu imaginea unui reportaj, in care un caine, avea grija si statea aproape de un alt caine, aflat in dificultate.Instinct de supravetuire primar, o trasatura naturala a unei fiinte vii aflata in dificultate.Intr-o incercare de supravetuire, ideal este sa o faci in echipa si nu singur, asa ai mai multe sanse.
Anii trec, societatea evolueaza, tehnica evolueaza si mai mult, informatiile curg intr-un mod ametitor si ne coplesesc uneori, ajungi uneori sa nu iti mai dai seama, de ce informatie ai nevoie, ar fi frumos sa meditam la asta in viitorul apropiat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...