23 martie, 2011

PEPE VERSUS OANA

Ultima stire mondena, imi dezvaluie ceva, ce stiam deja de mult timp si anume:
  • dragostea nu tine mai mult de sapte ani;
  • banii nu aduc fericirea;
  • celebritatea te omoara, atunci cand numai este totul roz;
Uitandu-ma la aceasta telenovela, imi dau seama, ca imi place tot mai mult viata mea, asa cum este ea, cu urcusuri si coborasuri, uneori picanta, uneori mai putin, fara reflectoare, fara lux, dar cu substanta si aroma.
Fiecare perioada a vietii mele, are constanta, deschidere, nuanta si e un timp care imi apartine in totalitate, departe de ochii curiosilor.

Un comentariu:

  1. 1. dragostea tine mai mult de 7 ani ( si ma refer la cea adevarata) , tine chiar si o viata si mai mult de atat.
    2. ai dreptate , banii nu aduc fericirea ci poate o intretin uneori :)) ,glumesc :)
    3 pauza :))


    eu cred ca oana zavoranu traieste in lumea ei si se consoleaza spunand ca este o femeie implinita! din punctul meu de vedere nu poate fi implinita ptr ca ii lipseste viata de familie! o femeie care tocmai a divortat din vina ei si mai este si fara copii, nu poate fi implinita sufleteste ci goala sufleteste! o femeie care-si blameaza mama in halul asta nu se poate considera o femeie puternica ci una avara ,extraordinar de sadica si negativista care se ascunde sub o masca si care are impresia ca este ce ar vrea sa fie si nu ceea ce este

    RăspundețiȘtergere

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...