17 august, 2015

SENTIMENTE IMPLICITE

Motto propriu, insusit si asumat: iubesc aroganta, dar accept compasiunea, fiindca trebuie sa existe un echilibru in spiritul meu altruist!

Azi ma gandeam ca ar trebui:
  • sa fiu cel mai destept din camera;
  • sa am raspuns la orice intrebare, indiferent de valoarea raspunsului;
  • sa am mereu ultimul cuvant;
Dar aceste lucruri ma si sperie, fiindca nu fac parte din normele mele de conduita.Sa fiu arogant, prost inteles si perceput, ar fi ultimul lucru la care ma gandesc acum.
Sentimente implicite ma rascolesc momentan, de la aroganta la iubire, de la mandrie la compasiune, un tot unitar sincronizat ma trimite cu gandul la inceputuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...