12 martie, 2022

AXIOMELE LUI CETAVICH

1.      Puterea mea este tacerea mea, imi place  sa fiu observator

2.      Totul in interiorul si exteriorul meu este perfect, imi place aceasta imperfectiune

3.      Lupt cu furtuna din exterior, imi place ca in interiorul mintii mele e liniste

4.      Oamenii au nevoie de aprobare, acceptare si confirmare, imi place ca am nevoie de intelepciunea din inima mea

5.      Nimeni nu te poate dezamagi, imi place ca nu am asteptari

6.      Imi concentrez atentia pe prezent, imi place ca nu functionez pe pilot automat

7.      Stiu ca nu stiu, imi place ca accept nonsensul

8.      Gandurile noastre nu sunt realitatea absoluta, imi place ca gandurile vin si pleaca fara sa opun rezistenta

9.      Atunci cand eu castig altul pierde si invers, imi place ca accept sa ma bucur atunci cand pierd

10.   In univers suntem interconectati la nivel energetic, imi place ca energia este emotie, lumina si iubire deopotriva 

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...