26 martie, 2022

METAMORFOZA - F.A.C.E.S.

 Orice sistem sanatos are un flux flexibil, adaptabil, corent, energizat si stabil (F.A.C.E.S.)

La inceput eram omul cu o mie de fete, mai tarziu m-am schimbat in omul cu 365 de masti, mult mai tarziu m-am transformat in omul cameleon, ca in final sa imi ascult sufletul si m-am metamorfozat in Cetavich.

Dupa ani de zile de reflectie interioara, am descoperit mantrele si trepiedul reflectiei, care m-au facut sa fiu cine sunt azi.Cu siguranta, ca transformarea mea este continua, drept pentru care, stiu ca nu stiu, cum voi fi peste zece ani.

In fiecare zi cand ma voi trezi de azi inainte, voi sti sa fiu recunoscator pentru inca o zi, sa o traiesc ca pe ultima clipa si sa imi incep ziua cu un ritual care sa-mi inmugureasca dorinta de a trai asa cum imi place mie, imanent si serendipitiv in interior.

Fiecare zi o sa o incep cu rugaciunea inimii, urmat de o mantra simpla in care imi explic propriei mele fiinte ca sunt sanatos, ca fluzul meu de energie este flexibil, adaptabil, corent, energizat si stabil.

Flexibil, adica nu rigid, nu conservator, adica foarte elastic in actiunile de zi cu zi.

Adaptabil, adica nu am asteptari si accept orice lucru care vine fara sa opun rezistenta.

Coerent, adica sa am claritate in gandire, sa nu pun in miscare mintea de maimuta.

Energizat, adica sa nu imi fie lene, sa fiu in actiune mereu, dar sa fac ce imi place.

Stabil, adica ca mintea mea sa nu fluctueze la un razboi, la o pandemie, sa fie mereu la fel.

Toate articolele pe care le-am scris, m-au adus aici, in caz ca ratacesc, citesc si revin la noile harti neuronale rescrise, cu atata placere si devotament, prin simplitate, modestie si virtuozitate.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...