30 noiembrie, 2022

DESPRE ADEVARUL ABSOLUT

 Cred ca nici macar nu conteaza daca ajung la acest adevar absolut, nu este definitoriu pentru pacea inimii mele.

Azi, simt ca totul este perfect in interiorul si exteriorul meu si in acest moment, iubesc clipa si asta e tot ce conteaza.Nimic din exterior nu imi poate peturba fericirea interioara, care depinde doar de gandurile mele pasnice si senine.

Viata poate fi o lupta sau o joaca, depinde cum o percepi in functie, de amintiri, emotii, asocieri, memorii karmice, de ambitiile si visele pe care le ai.

Atitudinea de azi si alegerile de maine, pot defini o persoana plina de incrancenari sau o prezenta carismatica.Lipsa atasamentelor, asteptarilor te poate face mai liber si mai fericit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...