22 ianuarie, 2011

SECRETUL SUCCESULUI IN VIATA

Mi-ar placea sa am experienta unei persoane de 80 de ani, dar nici nu pot astepta pana atunci ca sa imi formez o idee despre ce reprezinta viata in general, si ce principii simple ( dar verificate in timp), trebuie urmate astfel incat sa ai o viata armonioasa alaturi de cei dragi tie.
Incerc sa simulez o perioada de 43 de ani, care imi lipseste, astfel incat sa pot ajunge la evenimentele traite de o persoana in acest rastimp.
E nevoie doar de putina imaginatie si oleaca de fler.
Incerc sa extind aria trasaturilor pe care eu imi imaginez ca ar fi definitorii in crearea unei personalitati distincte, distinse, puternice, care isi pune amprenta asupra celor din jur intr-un mod fericit.
O sa incerc, atat viata personala cat si cea profesionala, sa o contopesc, ca sa nu avem cazuri particulare.
Ca sa aveti succes in viata, trebuie sa urmati niste pasi si sa-i mentineti la un ritm constant toata viata.Mentionez ca pasii au stransa legatura,unul cu altul si nu pot fi sariti sau trecuti cu vederea.
1)      Planificati tintele de atins, intr-un mod clar, concis, simplu de urmarit.
2)      Tintele trebuie sa fie, mai presus de imaginatia unei persoane comode, dar mai jos de scenariul unui visator.
3)      Perseverenta in atingerea tintelor, e o trasutura care daca ne lipseste, trebuie sa o educam si sa o invatam.
4)      Optimismul indiferent de situatie, o tinta poate fi ratata, dar poate fi recuperata in timp.
5)      Mentineti echilibrul interior urmand ceva care va place, un hobby.
E posibil sa fi ratat ceva, dar am circumstante atenuante, fiindca inca nu am implinit 80 de ani.Mi-ar placea sa aud comentarii, in definitiv toti vrem sa stim totul, inca de la inceput.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...