22 aprilie, 2015

CELE 7 OGLINZI ESSENIENE

Motto propriu, insusit si asumat: suntem parti a unei oglinzi, cu reflexii in cei din jur si in noi insine!

1. Oglinda a ceea ce suntem în momentul prezent;
2. Oglinda a ceea ce judecăm în acest moment;
3. Oglinda a ceea ce am pierdut/oferit/cedat la un moment dat;
4. Oglinda celei mai mari iubiri pierdute sau a celei mai mari frici pe care le-am avut/le avem;
5. Oglinda mamei, a tatălui și respectiv a Creatorului;
6. Oglinda cuceririi Întunericului cunoscută și sub numele de "cucerirea nopții negre a sufletului";
7. Oglinda modului în care ne percepem pe noi înșine, cunoscută drept oglinda celui mai mare act de compasiune.

Un film video il gasiti pe youtube.Eu incerc sa extrag esenta acestei teorii, destul de bine explicate.
Dupa ani de cautari a unui adevar care sa imi coloreze viata in fiecare clipa a existentei mele am dedus urmatoarele:
  • orice problema, are mai multe solutii, diverse ca exprimare si interpretare;
  • fiecare stadiu al evolutiei noastre, inseamna invatarea unor lectii;
  • trebuie sa ne invingem temerile;
  • trebuie sa ne schimbam felul de a fi, atunci cand rezultatele intarzie sa apara;
  • cel mai important lucru este compasiunea si cel mai putin important este indiferenta;
Toate aceste reflexii in gandirea mea, extrapoleaza un adevar si anume ca, daca ar fi sa ma concentrez in fiecare zi la un singur lucru, acela este sa ii accept si sa ii iert pe cei cu care interactionez, dar sa ma accept si sa ma iert si pe mine si atunci universul va fi in simetrie cu mine si ma ajuta sa ajung intreg la destinatie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...