08 august, 2021

SFATURILE OAMENILOR INTELEPTI

 Atunci cand ai o filozofie de viata sanatoasa esti mai relaxat.Nici o teorie nu e perfecta, dar un sfat care urmeaza esecurile unei lectii de viata, este mai bine decat nimic.

1. Am inteles ca sunt liber cu adevarat, atunci cand mi-am dat seama ca gratiile mele sunt gandurile mele.

2. Orice cumparatura in afara celor pentru subzistenta, este o iluzie, practic iti cumperi o fericire temporara si punctuala.

3. La munca presiunea nu este data de seful tau, este venita din interiorul tau.

4. Nu cautati fericirea in exterior.

5. Gandurile nu formeaza viitorul, ele te pot duce catre victorie sau catre infrangere.

Asa cum facem exercitii pentru rezistenta si in fiecare saptamana observam un progres, asa putem face exercitii si pentru relaxare, pentru un spirit liber, pentru fericire!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...