18 februarie, 2022

SLUJBA VERSUS CASATORIE

Intre slujba si casatorie nu pare sa fie prea multe diferente si va spun in continuare de ce!
Atunci cand vrei sa iesi la pensie anticipat e ca si cum ai divorta, numai esti fericit sa te duci la munca.Asa e si intr-o relatie, incetezi sa mai fii cu persoana respectiva fiindca numai esti fericit si cauti alt scop in viata.
Ambele, au o importanta majora in societate, nu stiu daca e primordiala privind la status de individ, fiindca fiecare om are niveluri de exprimare si intelegere asupra vietii diferite si atunci si multitudinea de optiuni de a privi viata in general.
Munca este necesara pentru supravetuire, iar casatoria pentru rolul in societate si pentru implinirea ta ca om in aceasta scurta calatorie prin aceasta viata.
Dupa mii de articole publicate, imi dau seama, ca articolele mele nu reflecta un adevar absolut si nici nu au rol de lectii, cel care le citeste ramane cu o amprenta palida a unei reflectii interioare urmare a constientizarii personale a ceea ce am vrut eu sa explic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...