20 aprilie, 2022

A INMUGURI

ÎNMUGURÍRE, înmuguriri, s. f. Faptul de a înmuguri. În regiunea dealurilor înmugurirea unei livezi e însoțită de muncă și așteptări. SADOVEANU

Cel mai important proces in natura primavara este asteptarea inmuguririi, si asa cum spune Sadoveanu e un proces insotit de multa munca si asteptari pozitive as spune eu, fiindca am un coltisor de rai la tara, la care chiar am asteptari pe masura.

Dar azi imi dau seama, ca mai bine m-as uita la inmugurirea din interiorul meu al emotiilor pozitive, decat sa am asteptari de la un exterior de la care nu am nici un control, iar hazardul mi-ar produce foarte multe dezamagiri si esecuri pe care chiar nu mi le doresc.

Inmugurirea din punctul meu de vedere este un proces ciclic care se dezvolta gradual, in functie de context si putem extrapola procesul de inmugurire din natura, cu procesul de inmugurire al propriei vieti in anotimpul primaverii, cand dupa dextofiere, urmeaza renasterea propriu-zisa a unui nou ego, care lasa deseurile in urma, ca pe o amprenta a propriei evolutii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...