03 aprilie, 2022

TEHNICA REFLECTIEI PENTRU REZOLVAREA ARMONIOASA A CRIZELOR EXISTENTIALE

 Unii dintre noi infrunta crizele existentiale, altii fug de ele, totul este in functie de nivelul de intelegere si exprimare a fiecaruia dintre noi.

1. Orice gand care vine din interior si exterior, il privesc cu curiozitate, non-critic, non-reactiv, non-actiune si il las sa treaca mai departe, fara sa opun rezistenta.

2. Totul in interiorul si exteriorul meu e perfect, imi place aceasta imperfectiune a mea.

3. In activitatile de zi cu zi ale vietii mele sunt un simplu, modest si autentic observator.

4. Scopul vietii este supravetuirea in conditii de trai pasnice si diminuarea pacatelor de moarte.

5. Orice gand persistent in viata mea, il transmit mai departe lui Dumnezeu sa il rezolve, am o conventie cu el.

6. Totul imn univers este interconectat la nivel de gand, trebuie sa accepti dualitatea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...