06 septembrie, 2022

CINE SUNT EU?

 Azi sa fiu sincer, habar nu am cine sunt! Imi este clar ca eu nu sunt mintea, nu sunt corpul, nu sunt cele cinci simturi care traiesc in arealul celor cinci elemente.

Nu este mai putin adevarat ca azi nivelul meu de intelegere si exprimare este limitat, la fel ca constiinta colectiva care mi-a amprentat trecutul si viitorul.

Cine sunt eu? O forma de energie intr-un univers depersonalizat.Un vid non-actiune, care nu urmareste nimic, doar observa si atat.Sunt un vid lucid, asteptand ceva azi, dar determinarea mea constanta de a ajunge la adevar, se va implini, intr-un final, maine, oricat de departe ar fi acel maine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...